torsdag 26 november 2009

FarmVille versus Kafka

Behöver en djävla massa ledig tid. En trädgård. En liggstol som är bekväm, men inte så bekväm att jag riskerar att somna. En sommar som är nitton grader varm och utan skarp sol.

Sen skulle jag obekymrat läsa. Säkert.

– Nu sliter jag åt mig tid. Sliter den från teven, sliter den från Facebook. Sliter den från lunchrasten. Sliter den från nattsömnen.

Jag borde göra en prioriteringsavvägning: FarmVille eller Kafka... Southpark eller Proust...

Att det ska vara så svårt.

3 kommentarer:

Andreas sa...

Absolut! Byt ut South park mot Simpsons :)

Creutz sa...

Simpsons är riktigt bra. Men jag vet inte vilket jag tycker bäst om av Southpark och det...

Hursomhelst borde jag ägna mig åt Proust eller Kafka istället!

Anonym sa...

Haha...lägg ner FarmVille!

A.W